Работа в Украине » Работа в Днепропетровске » Резюме: Секретарь, помощник руководителя

Резюме: Секретарь, помощник руководителя

Днепропетровск, 22:41, пятница, 29.08.2014

Зарплата: 3000 грн.
Пол: женщина
Возраст: 27 лет
Образование: высшее
Опыт работы: 5+ лет
График работы: полный день

До уваги керівника
по роботі з персоналом
Прошу не пропонувати роботу: мережевий маркетинг (Herbalife, TGS Company, Sunshine Products, TNS, Тянь Ши); агентства нерухомості, страхові компаніїї.

Мета: отримання посади - помічник бухгалтера, офіс-менеджер, секретар, оператор ПК, помічник директора (асистент)
Нікітіна Юлія Сергіївна
Дата народження: 31.10.1986 г.
Адреса проживання: м. Дніпропетровськ, р-н Лівобережний-3.
Контактний телефон: (095) 776-37-36

Осіта:
2003-2008 рр. ДНУЗТ ім. ак. В.Лазаряна
Факультет:
Спеціальність: “Облік і аудит”

Додаткова освіта:
2001-2003рр. Курс “Секретар та діловодство”
2005-2006р. Курс “Податковий облік в Україні” консалтингової компанії “Баланс-Клуб”

Досвід роботи:
03.2013-06.2013рр. ТОВ «Ед Лайт», ТОВ «Сіті Медіа Груп», ТОВ «Кліа Медіа», ТОВ «ДМК», а також 4 ПП (діючих), Україна, Дніпропетровськ.
Профіль діяльності:
Посада: секретар 3-х директорів, особовий помічник і асистент, помічник менеджерів і помічник головного бухгалтера, офіс-менеджер.
Обов’язки (результати):
- ведення первинної документації;
- контроль договірних зобов’язань з постачальниками;
- ведення листувань з іноземними компаніями, переклади документації;
- робота з рекламаціями;
- виконання особистих доручень і завдань директорів;
- допомога помічнику бухгалтера та головного бухгалтера з усіх питань;
- робота з банком;
- ведення адмінітративно-господарської діяльності;
- виконання щомісячних та щонедільних звітів.
09.2011-02.2012рр. ТОВ ”Аква Ресурс”, ТОВ ”ЕкспресТоргСервіс”, ТОВ ”Еко-Модуль” (3 підприємства одразу), Україна, Дніпропетровськ.
Профіль діяльності:
Посада: помічник головного бухгалтера, бухгалтер на первинну документацію.
Обов’язки (результати):
- ведення ревинної документації;
- документооборот;
- веденння договорів;
- робота с рекламаціями;
- управлінський облік - веденння звітної документації;
- виписка рахунків, векселів до пред’явлення, цінних паперів.
03.2010-04.2011 рр. ПП «Тракт Схід», Україна, Дніпропетровськ.
Профіль діяльності:
Посада: помічник головного бухгалтера
Обов’язки (результати):
- ведення бухгалтерської документації в 1С. 7.7;
- податкові звіти;
- пенсійні звіти;
- статистика;
- контроль наявності та достовірності первинних документів, їх сортування та рознесення в 1С;
- формування реєстрів бухгалтерського обліку, довідок та подібного.
- ведення ділової документації.
06.2009-03.2010рр. ПП «Автославія», Україна, Дніпропетровськ.
Профіль діяльності:
Посада: офіс-менеджер, помічник бухгалтера та директора.
Обов’язки (результати):
- внесення до бази 1С 7.7 та Exсel первинної документації; Клієнт-Банк, банківські виписки та проведення їх.
- ведення ділової документації;
- маршрутизація і контроль водіїв-експедиторів;
- відсилання та отримання кореспонденції, електронна пошта.
- забезпечення безперебійної роботи офісу та адміністративно-господарська діяльність, забезпечення усим необхідним та контроль.
09.2008-01.2009рр. Управління житлово – комунального господарства облдежрадміністрації, Україна, Дніпропетровськ.
Профіль діяльності:
Посада: провідний фахівець відділу внутрішньго фінансово аудиту та бухгалтерії.
Обов’язки (результати):
- обробка первинної ділової документації;
- ведення та аналіз реєстру «Дебіторська та кредиторська заборгованість».
- контроль підписання документів та вчасна передача їх у вищезазначені органи.
- забезпечення звітів щонедільних, щомісячних, щоквартальних та здійснення і подача звітів у строки в податкову інспекцію, статистику, інші фінансові установи.
Інший досвід:

Додаткові відомості:
- PC (базові: MS-Office, Word, Excel, Lotus Notes, Access), спеціальні: Linux, 1С:Бухгалтерія 7.7, 8.2.
- швидкість набору тексту – 235 ударів/хв.
- вільно володію російською, українською мовами, середній рівень англійської мови (English intermediate: розмова, читання, переклад, усна форма Normal)
- працьовитість, комунікабельність, наполегливість у роботі, активна життєва позиція, відповідальність, доброзичливість, акуратність в роботі з документами, чесність та порядність з людьми, ввічливість, спрямування на кінцевий результат, бажання вчитись та досягати успіху в роботі!

Контактное лицо: Юлия
Телефон: (095) 776-37-36
Написать сообщение

Днепропетровск: Офисный персонал, HR | #481898 Резюме в Днепропетровске
Смотрите также:
Секретарь
Секретарь делопроизводитель
Помощник руководителя, секретарь, администратор, инспектор отдела кадров
студент в офис
СЕКРЕТАРЬ,АДМИНИСТРАТОР,ПОМОЩНИК РУКОВОДИТЕЛЯ
Letyshops [lifetime]
Внимание! Важно!Как не стать жертвой мошенничества
трудоустройство Киев, вакансии Временная работа, работа на дому Житомир, поиск работы Липовец, работа Разное, работа Торговля, продажи, поиск работы Берегомет, работа Городница, трудоустройство Торговля, продажи Киев, поиск работы Торговля, продажи, вакансии Днепропетровск, вакансии Лановцы, вакансии Иршава, поиск работы Разное, работа Временная работа, работа на дому Ракитное, вакансии Образование, наука, воспитание Киев, поиск работы Запорожье, трудоустройство Разное Харьков, трудоустройство Временная работа, работа на дому, вакансии Разное Бережаны, работа Олевск, вакансии Работа за рубежом Днепропетровск, трудоустройство Строительство, архитектура, недвижимость Киев, работа Временная работа, работа на дому, трудоустройство Разное, трудоустройство Зализничное, поиск работы Временная работа, работа на дому Васильевка, поиск работы Офисный персонал, HR, трудоустройство Лебедин, резюме Транспорт, автосервис Лубны, резюме Работа для студентов, резюме Днепропетровск,