Работа в Украине » Работа в Хмельницком » Резюме: Руководитель финансового отдела

Резюме: Руководитель финансового отдела

Хмельницкий, 16:24, четверг, 23.10.2014

Зарплата:
Пол: женщина
Возраст: 34 лет
Образование: высшее
Опыт работы: 5+ лет
График работы: полный день

Досвід роботи
Фінансовий радник генерального директора
з 06.2013 по теп. час (1 рік 4 місяця)
компанія "WALDI" (ПП "ЕКО-Валди") (фабрика з виробництва дитячого взуття) (виробництво)
-аудит і складання експортних контрактів,

- калькуляція витрат по ЗЕД,

- здійснення функцій валютного контроля по ЗЕД.
Фінансовий радник президента компанії
з 02.2013 по 04.2014 (1 рік 2 місяця)
Будівельна компанія "Укрстандарт" і «Фінансова компанія «Укрстандарт» (http://ukrstandart.com.ua) (будівництво)
- пошук оптимального варіанта фінансування операційної діяльності підприємства,

- аналіз рентабельності проекту,

- проведення переговорів фінансовими установами,

- моніторинг ринка фінансових послуг.
Начальник казначейства
з 02.2010 по 11.2012 (2 роки 9 місяців)
корпорація "Сварог Вест Груп" (http://svarog-agro.com) (АПК)
1) управління фінансовими ресурсами 35 підприємств группи АПК

2) формування місячного, річного плану руху грошових коштів, аналіз руху грошових коштів

3) аналіз дебіторської заборгованості, розробка методів оптимізації дебіторської заборгованості

4) розміщення тимчасово вільних коштів (депозитні вклади, поточні рахунки)

5) акцептування платежів в программі 1 С Бухгалтерія версія 8.2 та "Клієнт - Банк"

6) перегляд комісій, нарахованих банком на відповідність діючим тарифам, розробка рекомендацій по покращенню платіжної дисципліни для мінімізації витрат

7) моніторинг кредитного портфеля, супроводження операцій з момента отримання кредитів до погашення зобов'язань перед фінансовою установою (в т.ч.компенсаційних)

8) аналіз фінансового ринку, пошук альтернативних джерел фінансування діяльності підприємств

9) ведення бази рухомого та нерухомого майна підприємств групи, співпраця з страховими компаніями, оцінщиками

10) аналіз фінансової звітності підприємств групи

11) аудит договорів до моменту їх підписання

12) валютний контроль у сфері ЗЕД

13) проведення доккументарних операцій (банківські гарантії, векселя, аккредитиви)

14) організація ефективного співробітництва з банками, лізинговими установами

15) розробка і впровадження регламентів взаємодії центів фінансової відповідальності, роботи Казначейства.

Досягнення

1. отримала ліцензію Міністерства економічного розвитку і торгівлі щодо продовження термінів розрахунків по ЗЕД;

2. оформила документарну форму розрахунку (аккредитив) по імпортному контракту;

3. авалювала векселя в короткі терміни для розрахунків з контрагентами по контрактам;

4. домовилась про аннулювання штрафних санкцій і пені за кредитними договорами, підписанні з банком, який входить в трійку лідерів банків України;

5. домовилась про зміну графіка сплати тіла кредита за кредитними договорами, підписанні з банком, який входить в трійку лідерів банків України;

6. впровадження рекомендацій по мінімації витрат з ЗЕД;

7. організувала отримання постімпортного фінансування за рахунок коштів іноземного банку (під 10% річних терміном на 3 роки).
Керівник індивідуального бізнеса (в.о.керівника корпоративного бізнеса)
з 05.2007 по 06.2009 (2 роки 1 місяць)
SEB Bank, PJSC (http://Киев, www.sebgroup.com) (банк)
-функції по управлінню ресурсно-валютною позицією і забезпечення структурних підрозділів готівковими коштами;
- організація проведення платежі в іноземній валюті по кореспондентським рахункам банка,
- організація продажу продуктів корпоративного і роздрібного бізнесу,
- робота з VIP - клієнтами, складання Biznes case та їх захист на Бізнес Комітеті для прийняття індивідуальних рішень для клієнтів;
- розвиток співпрації з корпоративними клієнтами АПК,
- координація, аналіз, контроль і моніторинг діяльності відділень з питань обслуговування клієнтів,
- контроль ефективності роботи співробітників відділень, проведення семінарів з навчання співробітників, організація тренінгів;
- аналіз фінансової звітності, інших документів підприємств для визначення кредитоспроможності підприємства як члена Кредитного комітету Банку;
- моніторинг кредитного портфеля юридичних та фізичних осіб, аналіз бізнеса корпоративних клієнтів, оцінки застави з метою попередження зниження якості кредитного портфеля;
- внесення пропозиції по новим банківським продуктам, вдосконаленню роботи відділень;
- контроль операційної роботи відділень банку
Досягнення
1. Ріст кредитного портфеля в 3 раза;
2. Ріст комісійних доходів в 2,5 раз;
3. Організувала купівлю-продаж валютної позиції філіала і ГОловного банка іншим банкам;
4. Впровадила нові банківські продукти;
5. Вдосконалила роботу персоналу з обслуговування клієнтів шляхом проведення тренінгів з впровадження нових банківських продуктів, практичного використання змін в діючому законодавстві;
6. Результатами перевірок НБУ роботи відділень відмічено організацію роботи на професійному рівні.
Начальник обслуговування рахунків фізичних осіб та неторгових операцій
з 04.2006 по 05.2007 (1 рік 1 місяць)
АБ "Факторіал-Банк" (банк)
1. організація роботи по проведенню валюто-обмінних операцій, неторгових операцій, торгових операцій ( купівлі-продаж іноземної валюти на МВР),
2. валютний контроль експортних і імпортних контрактів,
3. здійснення операцій з конвертації валюти,
4. оформлення і супроводження операцій з БПК ( міжнародними, корпоративними, зарплатними),
5. реєстрація відкриття, закриття і переміщення операторів і пунктів для рооти в системах грошових переказів „Western Union", „СОФТ", "Контакт",
6. оргаінзація операцій по підкріпленю відділень готівковою іноземною валютою,
7.контроль лімітів валютної позиції (готівкової, безготівкової) по філіалу
8. встановлення курсів іноземної валюти в операційних касах філіала, відділень банка,
9. підготовка і відправлення SWIFT-повідомлень, проведення операцій з дорожними чеками ,
10. продаж продуктів індивідуального бизнеса для корпоративних кліентів,
11. организація співробітництва з державними органами (Пенсійний фонд,Управління праці та соціального захисту, іншими державними органами) по заулченню клієнтів на обслуговування,
12. контроль за зміною конюнктури ринку банківських послуг і підготовка пропозицій по процентній і тарифній политиці.
Досягнення:
1. впровадила операції з дорожніми чеками,
2. перевиконала план по комісійних доходах з неторгових операцій,
3. організувала акції по залученню депозитів фізичних осіб для виконання планових показників по збільшенню депозитного портфелю
4. організувала семінари по навчанню персоналу відділень по новим банківським продуктам, змінам діючого законодавства.
Економіст відділу обслуговування рахунків фізичних осіб
з 04.2004 по 04.2006 (2 роки)
АБ "Факторіал-Банк" (банк)
1. відкриття/закриття депозитних рахунків, поточних і карткових рахунків,
2. здійснення відправлення/видачі грошових переказів по системам „Western Union", „СОФТ", "Контакт",
3. проведення первинного фінансового моніторинга клієнта,
4. облік операцій по банкомату, POS - терміналу, проведення балансування банкомата.
Досягнення
1. організувала продаж міждународних пластикових карт,
2. проводила навчання співробітників відділення роботи з банкоматом, POS - терміналом,
3. запровадила платіжні системи "Контакт", "СОФТ" в регіональному філіалі і відділеннях.
Бухгалтер-економіст валютного відділу, економіст валютного відділу
з 08.2003 по 04.2004 (8 місяців)
АБ "Факторіал - Банк" (банк)
1. облік валютно-обмінних операцій,
2. здійснення операцій з купівлі-продажу валюти на МВР,
3. функції валютного контроля експортних, імпортних контрактів,
4. складання і відправка щоденних і щомісячних звітів по філіалу на НБУ( форма 1 ПБ, 73 файл),
5. контроль лімітів валютної позиції (готівкової, безготівкової) по філіалу
Досягнення
1. своєчасне надання звітів в НБУ,
2. ефективне співробітництво з корпотативними клієнтами, фізичними особами,
3. реєстрація пунктів грошових переказів по системі „Western Union"
Економіст відділу виконання кошторисів і обліку лімітів витрат
з 11.2002 по 08.2003 (9 місяців)
Державне казначейство України (Хмельницкий) (державні установи)
1. операційне обслуговування 14 державних підприємств, проведення платежів через систему "Клієнт-Банк",
2. контроль за виконанням затверджених кошторисів підприємствами,
3. аудит договорів і іних документів, які підтверджують правомірність здійснення витрат підприємствами.
Освіта
Вища
з 09.1997 по 06.2002
Технологічний університет, облік та аудит, магістр економіки, обліку і аудита в управлінні підприємницькою діяльністю (диплом — з відзнакою), Хмельницкий.
Додаткова освіта
2014 (6 місяців) – Фінансовий інжиніринг і ризик-менеджмент (Columbia University in the city of New York) (New York, USA)
Професійні навики
Навики роботи з комп’ютером, ПО
1С Бухгалтерія версія 8.2,
АБС Б2,
«Клієнт-Банк»,
Довгостроковий досвід управління фінансовими ресурсами 35 підприємств группи АПК – Експерт, 3 роки досвіду.
Побудова успішної взаємодії між центрами фінансової відповідальності – Експерт, 3 роки досвіду.
Знання методології аналізу компанії для максимізації її фундаментальної вартості – Середній, використовую в даний час, 4 роки досвіду.
Володіння мовами
Англійська — експерт
Російська — експерт
Рекомендації
Лариса Михайлівна Федченко, корпорація "Сварог Вест Груп", заступник Голови правління.
тел.: +380673809918
Піхтар Сергій Михайлович, корпорація "Сварог Вест Груп", фінансовий директор.
тел.: +380673818926

Контактное лицо: Елена
Телефон: 380673831174
Написать сообщение

Хмельницкий: Бухгалтерия, банк, финансы, аудит | #483713 Резюме в Хмельницком
Смотрите также:
Руководитель
Руководитель подразделения
Руководитель финансово-экономического отдела, заместитель финансового директора, Ведущий экономист
Финансист, бухгалтер, руководитель отдела
начальник отдела
Letyshops [lifetime]
Внимание! Важно!Как не стать жертвой мошенничества
трудоустройство Офисный персонал, HR, трудоустройство Менеджеры среднего звена, трудоустройство Образование, наука, воспитание, работа Днепропетровск, работа Нововолынск, работа Житомир, поиск работы Работа за рубежом, вакансии Временная работа, работа на дому Сторожинец, поиск работы Временная работа, работа на дому Воронеж, поиск работы Херсон, вакансии Гостинично-ресторанный бизнес Киев, вакансии Временная работа, работа на дому, поиск работы Компьютерные технологии, IT Чемеровцы, поиск работы Гоща, трудоустройство Торговля, продажи Любар, поиск работы Временная работа, работа на дому, вакансии Борисполь, поиск работы Работа за рубежом Надворна, вакансии Киев, работа Барышевка, поиск работы Транспорт, автосервис Ивано-Франковск, вакансии Харьков, поиск работы Работа для студентов, поиск работы Менеджеры среднего звена, работа Новониколаевка, поиск работы Малин, работа Инженерия, производство, рабочие специальности, работа Комсомольск, работа Реклама, маркетинг, PR Белогорск, трудоустройство Емильчино, поиск работы Работа за рубежом, трудоустройство Овруч, вакансии Офисный персонал, HR, поиск работы Реклама, маркетинг, PR, работа Разное, вакансии Ивано-Франковск, резюме Новомосковск, резюме Временная работа, работа на дому,